Tuesday, February 27, 2007

Fâlfâi eu prost cartela sau i se fâlfâie RTAB-ului III


Azi dimineaţă nu am mai urmat traseul obişnuit, cu tramvaiul 41, treburile purtându-mă pe undeva pe Calea Plevnei.


Trecând pe celebra stradă şi admirând prezervativele ce fluturau în copacii din faţa Primăriei Sectorului 6 şi prostituatele de vis-a-vis, care îmi fluturau mâinile şi mă invitau pe la ele, am ajuns în staţia autobuzului 105, unde mi-am dat imediat seama că voi avea parte de o îngrămădeală pe cinste.


Validatoare erau şi în 105, însă cum nu am putut ajunge până la ele, m-am mulţumit să mă holbez vreme de câteva staţii la un afiş lipit de geam care mă anunţa că validarea cardului "Activ" este obligatorie la fiecare urcare în mijlocul de transport public.


Mai conştiincioşi ca mine, călătorii care se tot urcau făceau exact ceea ce mă sfătuia şi pe mine afişul să fac.


Desigur, validatorul nu funcţiona...


Imaginaţi-vă scena. Rând pe rând, călătorii se opreau în dreptul lui şi începeau să fâlfâie cartela: "Bip!". Nu mergea. "Ce curios..." "Bip!". "Ciudat, nici acum, însă a treia oară trebuie să o ia...". "Bip!" "Hm, nici de data asta?" "Bip!". "...'mnezeii ma-mii lui!" "Bip!"...

La scurt timp situaţia a început să semene cu un reality show românesc în care abundentele înjurături sunt cenzurate cu "bip-uri".

"F...bip -u-i slo...bip clăbucului gurii mamei lui de R.A...bip!"

"P...bip... 'ei lu' ăla care le-a băgat în circulaţie, să-l bip, în bip, cu bip... 'a mea!"

M-a întristat atitudinea, dar şi disconfortul concetăţenilor mei şi m-am gândit că dacă primarul nostru Adriean Videanu ar şti ce se întâmplă, ar lua el nişte măsuri.

Pe urmă m-am gândit că are şi el treburile lui şi nu trebuie deranjat cu toate fleacurile. Când se adună prea multe probleme deja nu mai poţi să le faci faţă în mod eficient. Ia să îşi ia o vacanţă şi să revină apoi cu chef de muncă... Totul se va rezolva atunci, sunt sigur de asta.

Până atunci...

Concediu plăcut în continuare, domnu' Adriean...


No comments: