Monday, August 13, 2007

Super Halaciu are urmaşi




Nu m-am putut abţine să şterg o lacrimă de mândrie, aseară, în tramvaiul 41, în timp ce stăteam ca un nesimţit pe locurile rezervate pensionarilor, gravidelor şi handicapaţilor.

Reflectând la cât sunt de porc, gândurile mele civice au dispărut brusc, în timp ce din spate au început să răsune acordurile unei manele difuzate prin telefonul mobil...

"Sunt Super-Halaicu", mi-am zis, amintindu-mi de ziua în care am dat un tiriplici manelist jos din acelaşi tramvai 41. M-am întors fioros, doar pentru a constata că, spre deosebire de mucea-flaimucea-ul precedent, acest specimen avea mult peste 1.80 şi destui muşchi pe el pentru a scoate din foame un trib mărişor de canibali timp de o săptămână.

Maneaua oagărului culturist se blocă la un moment dat, începând să repete succesiv şi obsesiv un vers despre o inimă ruptă şi o oarecare păpuşă. În acelaşi timp, de pe un alt telefon mobil, ceva mai performant, începu să se audă un AC/DC, drept concurenţă.

Competitorul era un puşti de vreo 16 ani, care, cu o privire sugestivă, ne lăsă, pe noi, ceilalţi călători, să înţelegem că va opri muzica lui, doar dacă se va opri şi cea a manelistului.

Rămas fără variante, masivul iubitor de tânguieli melismatice continuă să asculte nedumerit cântecelul său despre problemele amoroase şi cardiace ale autorului, în timp ce, de la două scaune depărtare, puştiul începu să-l acopere pe cocalar cu un repertoriu vast de metale grele.

Atunci mi-am dat seama că ideea mea de a înfiinţa, nu un blog, ci o brigadă a bucureştenilor exasperaţi, are şanse de reuşită.

Iar când credeam că puştiul nu mai poate face nimic mai mult pentru a mă impresiona, acesta dădu o ultimă lovitură târâie-bucă-ului cocalar, schimbând metalele grele cu "Traume", de pe ultimul album al lui Ombladon.

Înainte de pasaj, au coborât atât puştiul, cât şi manelistul steroidizat. Lângă mine, o femeie de vreo 40 de ani, vreun metru optzeci şi vreo 110 kile a răsuflat uşurată că a scăpat de ambele muzici. În acelaşi timp, i-a sunat telefonul. În ritm de Irina Loghin...

Mi-am şters din nou o lacrimă, de data asta de necaz că dispăruse puştiul. Pe care l-aş vota primar, dacă aş avea ocazia.

Nu că dumneavoastră, domnule Videanu, nu aţi fi competent. Vai, se poate... Domnu' Videanu? A, nu sunteţi...

Concediu plăcut în continuare, domnu' Adriean...



7 comments:

Anonymous said...

iubesc blogul asta!! Pustiul metalist chiar e de admirat, desi multi simt impulsul sa faca asta, putini au curaj sa infrunte astfel de namile...
Ideea ta cu brigada e intr-adevar realizabila, good luck with what you're doing!

Stefan Manea (fanel) said...

daca pana acum copiii isi doreau sa fie Superman,Testoasele Ninja sau cine stie ce mare Pokemon..acum e clar toti copiii vor sa fie PustiuMetalistDin41...

Lyna said...

GENIAL =))) cunosc atat de bine RATB-u' si toate arfele lui incat la inceput eram doar enervata frustrata ca nu pot face nimic si exasperata . Acum .. cand vad ca la o statie de tramvai se urca 30 de persoane in tramvaiul deja "plin" .. ma amuza .. nu mai am puterea sa ma enervez degeaba .. si de fiecare data cand un mosh isi mai scarpina spinarea de mana mea sau vreo 2 babe verzi si mai se mai baga in mine desi stau deja lipita de vreun geam ... imi spun " eterna si fascinanta romanie " si trec mai departe .. si pt alte intamplari mirobolante legate de RATB am o colectzie intreaga :))

Anonymous said...

Nu mai face brea nea Fanel generalizari. Uite de egzemplu io vreau sa fiu si io Videanu:
- sa am Tuareg
- sa am duc pe toate Costele lumii pe banii bucurestenilor
- si sa il imping pe Murgeanu in fata cand e vorba de probleme. Ce viata misto !
URATI-MI CONCEDIU PLACUT !
;)

Lyna said...

stiu ca n-are nicio legatura cu post-ul asta dar .. atzi putea sa scrietzi si despre conditzia animalelor fara stapan din bucuresti nu ca m-ar stresa prea tare .. ele n-au nicio vina .. dar asocitatiile care le strangd e pe strada ar trebui sa aiba grija de ele nu sa le tzina in conditzii destul de rele . sau putetzi sa incurajatzi oamenii sa semneze petitia aceasta http://www.animapro.org/forum/pages/set_announce.php?forumID=1
petitia e pt parlamentul european .. chestii trestii . multzumesc anticipat .

Anonymous said...

Salutare! Sunt un piculet de bucurestean exasperat de nazbatiile pe care le fac alesii nostri prin mandra capitala europeana, si mi-ar face placere un schim de linkuri, pt a-mi manifesta sustinerea. Eu v-am adaugat deja in blogroll pe http://www.puisorul-cufurit.blogspot.com/ . Multa bafta in continuare cu blogul, ca-i o idee super!

Anonymous said...

aidi bre ce faceti? v-ati impacat cu videanu?