Wednesday, October 24, 2007

Domnu Videanu, mai aveţi borduri?



Domnu' Videanu, ma întorc la dumneavoastră cu lacrimi în ochi şi multă căinţă...

Cât de înţelept şi vizionar sunteţi de fapt, iar eu, în cerbicia mea, ca un câine turbat, nu mi-am dat seama...


V-am criticat de atâtea ori că puneţi borduri inutile, în mod inutil, iar acum mă adâncesc în noroaiele ignoranţei mele (foto mai jos).





Vedeţi, dumneavoastră, primarul Sectorului 6, Cristian Poteraş s-a apucat să pună garduri în jurul tuturor grădinilor de bloc din Drumul Taberei. De câteva zile au pus şi la mine la bloc. Lăudabil, dar există o problemă. Gardurile sunt sprijinite cu pământ. Cum a plouat zilele astea, tot molozul s-a scurs pe trotuare (foto mai jos).



Nu mai aveţi cumva nişte borduri, care să stăvilească noroiul? Ar fi de mare folos...

Alooo! Domnu' Videanu?... A, nu sunteţi?... Aţi plecat cumva în vacanţă? Mă scuzaţi...

Concediu plăcut în continuare, domnu' Adriean...


14 comments:

Anonymous said...

aha, deci poteras il cheama pe primarele nostru de la drumu taberei. al dracu cit m-am chinuit sa imi aduc aminte cum il cheama, ca sa nu-l mai injur anonim de doamna mama sa.

cronicaru' said...

are ba asta borduri de ne da la tot cartieru'. mama ce tare sunt, nu-mi venea sa cred ca am atat tinere de minte sam scos-o iar pasta...

Lyna said...

Doamne la mine in cartier bordurile sunt parca slefuite in fiecare noapte si dimineata lucesc :| .. si spatiul verde e ca draqu .. da' cui ii pasa .

Oaie said...

azi la radio Adriean a primit de ziua lui (apropos, e ziua lui, da?) o bordura.

si a zis ca aia e bordura de sector, ca ale lui sunt mai de calitate.

or fi de marmura?

Anonymous said...

Ba ANTIVIDENE, tu vrei pe de-a moaca ! Zi cat dai si poate se gandeste. Ca daca dai prea putin nici nu are chef sa coboare din TUAREG !
P.S. Sau poti vorbi cu Marcelica, poate rezolva el ceva ! NUUU ?!?
:D

Fritz said...

Mda......

Andreea Demirgian said...

Merci, am ras cu lacrimi

prăjitorul din oz said...

aah, daca ziceai mai din timp, acu ceva vreme erau niste borduri mai razlete pe stefan cel mare, poate puneam de-o afacere, acuma insa vad ca le-au plantat...
si da, de marmura mi se pare ca sunt, mai ales ca pe-aici le pun deja ciobite :|

Radul said...

Băi dragă domnilor, vă semnalez interviul dat de cel pentru care ne aflăm cu toţii aici. A apărut pe 7 sau 8 noiembrie.

Concediu plăcut!

Anonymous said...

Eteee cam asa sta treaba:
http://www.trilulilu.ro/prodexecu/63c3d2d9c42504
Zi tu ca nu e adevarat ! :))

Anonymous said...

bai, ati ramas la borduri cind adriean e deja pake? ce dracu mah, v-ati dat cu cotdivoaru?

Stefan Manea (fanel) said...

http://www.petitieonline.ro/petitie/demisia_primarului_general_al_municipiului_bucuresti_adriean_videanu-p10410036.html

Adriean said...

Ce atacuri marsave la adresa mea! Rusine, dle Halaicu, rusine! E pacat ca un om ca dvs a fost primar al Bucurestiului.

Anonymous said...

Pe Barajul Dunării sînt stive de borduri nefolosite. Luaţi-le sănătoşi că ne blochează vizibilitatea şi nu le mai vedem pe cele montate deja.
Să trăiţi dom' Adriean şi la mai mare! Vedea-v-aş primar la Melbourne...