Thursday, February 22, 2007

Şi dacă i-am trimite pe toţi în concediu?... Prelungit!

Stând eu în dimineaţa aceasta cu televizorul fixat, ca de obicei, pe un post de ştiri, am simţit că ceva nu e în regulă. Senzaţia, vagă la început, a căpătat cu timpul un contur ceva mai clar. Şi brusc mi-am dat seama: isteria obişnuită pe care ne-o varsă zilnic în casă televiziunile noastre de ştiri mai scăzuse în intensitate. Era un pic de linişte: doar o dezbatere plictisitoare despre iniţiativa PNL de a retrage trupele din Irak şi o anostă conferinţă PC. Explicaţia am găsit-o cu uşurinţă după câteva clipe de gândire: cei doi scandalagii, Băsescu şi Tăriceanu, sunt plecaţi din ţară, unul la Cairo, altul la Tokyo. Ideea s-a născut apoi firesc: ce bine ar fi dacă le-am putea închide pur şi simplu uşa în nas şi nu i-am mai primi înapoi… Ce linişte… câţi nervi conservaţi… Iar ca reveria să fie completă m-am gândit că i-am putea aplica o metodă similară şi lui Videanu. În cazul lui ar fi şi mai simplu, n-ar trebui decât să nu se mai întoarcă dintr-unul dintre numeroasele şi desele sale concedii…


Vacanţă plăcută, domnule Videanu!...

No comments: