Wednesday, March 14, 2007

Linişte, nu claxonaţi! Primarul nostru se odihneşte...



Să ne oprim o clipă din activităţiile noastre banale şi să nutrim un gând bun pentru primarul nostru Adriean Videanu, aflat în momente de stoică suferinţă în aceste clipe.

Aseară, pe când domnul Videanu oferea un bun exemplu pentru bucureştenii pe care îi are în grijă şi alerga pe unul dintre trotuarele capitalei, s-a accidentat la picior.

“Aseară am avut o alergare uşoară, dar am călcat strâmb, iar dimineaţă m-am trezit cu piciorul umflat. Am fost la doctor şi port un bandaj elastic. Nu este nimic grav, însă mi s-a recomandat două zile de repaos”, a declarat primarul citat pe mai multe site-uri ale ziarelor cotidiene.

Două întrebări interesante se nasc cu această ocazie:


1) Cum naiba a călcat strâmb primarul? O fi dat într-o groapă? Cum, pe trotuarele Bucureştiului??


2) Ce se va face acum domnul Videanu când, om activ cum îl ştim, va fi nevoit să stea două zile să se odihnească?


Tot ce putem să îi urăm este – concediu de odihnă plăcut în continuare, domnu’ Adriean...

2 comments:

andrei manea said...

Nu ma, incerca altfel cu urarile:
* SCRANTI'TI'AI SI CELALALT PICIOR !
sau
* LUATI'AR MASINA PARCATA NEREGULAMENTAR PRIGOANA IN SECTORUL 3
si la final cireasa dupa tort
* CALCATE'AR O BICICLETA PE PISTELE ALEA DE BICICLISTI, P3E CARE AI ZIS CA O SA LE FACI IN DOO SAPTAMANI !
Andrei... ;)

Anonymous said...

Io crec' daca nu mai rasufla nu se odihneste. Sa cheme careva o ambulanta ca nu misca mai de demult!!!