Thursday, April 26, 2007

Într-un tramvai banal, un zâmbet vertical...



Cum spuneam într-o postare anterioară, unii dintre cititorii noştri ajung pe acest blog dând căutare pe Google "
penisuri" sau [uite, asta mi-e crucea (
+)], "buchet de penisuri".

Mărturisesc, este exclusiv vina mea, pentru că în textele mele am pomenit la un moment dat cum se freacă mii de
penisuri unul de altul în aglomerările din autobuze, sau cum am aşteptat odată o oră şi 15 minute un tramvai lângă o babă cu un buchet în mână.

Departe de a ne lepăda de aşa cititori, îi întâmpinăm cu drag chiar, iar această postare li se adresează lor, în special, dar şi cititorilor noştri
frecvenţi, în general.

Aşadar, v-aţi întrebat vreodată care este scopul fantei de la baza scaunelor de tramvai? Eu da, iar răspunsul, pe care l-am descoperit astăzi, vi-l ofer în toată splendoarea...




Vedeţi domnule primar Adriean Videanu ce înseamnă ca tu, designer de mijloace de transport în comun, să te gândeşti la toate aspectele unei călătorii agreabile?

Spun asta pentru că am auzit că vreţi să mai cumpăraţi autobuze, troleibuze şi tramvaie pentru vreo 300 de linii şi să le înlocuiţi definitiv pe cele vechi.

Repetaţi după mine, domnu' primar:

"Fante la baza scaunului, geamuri care se deschid larg şi spaţiu pentru călători = PLĂCERE;

Scaune puţine, geamuri care se deschid doi centimetri şi spaţiu mai mic de un metru între pereţii vehiculului = DURERE!"

Dumnu' Videanu?... Alo! A, nu sunteţi?... Mă scuzaţi...

Noi să fim sănătoşi...

În cazul în care nu cumva chiar dumneavoastră sunteţi cel care a dat căutare pe Google cu "penisuri" sau "buchet de penisuri", bănuiesc că această postare nu vă priveşte.

Concediu plăcut în continuare, domnu' Adriean...

4 comments:

cronicaru' said...

apropo de fante si de zambete vericale un banc:
"Un pusti intra in butic: Surmana tanti aveti Fanta roz? - Da pustiule, toate avem fanta roz"

andrei manea said...

Lu dom' Videanu i-ash conjuga verbul "a baga", ca tot viseaza tramvaie ca la Viena si plimbari 2 ore cu vaporasu pe langa Bucuresti cu barci noi si moderne!
Presimt ca sunt doar gogosi umflate pentru alegeri si o sa ne alegem cu plimbare tot cu vaporasul ala antic de pe Herastrau, care se misca ca o baba anchilozata si care evident va face 2 ore (trei sferturi de ora, petrecandu-le la ecluza aia, in care au bagat o tona de bani, de la ambasada Chinei) si tramvaiele o sa fie rapide, dar tot full, ca de obicei ! Asa ca vorba ta Halaicule: "Concediu placut dom' Videanu !"
Andrei... ;)

Lyna said...

nu stiu daca exista persoana in bucuresti care sa mearga cu Ratb-u' si s anu aiba parte de aceste placeri mirobolante .. ce durere ? .. placere ... ushor ushor devenim masochisti .

Anonymous said...

O mica corectie: NU trebuie multe scaune, pentru ca oricum la ce aglomeratie e, alea mai lipseau =)) Sa fie locuri multe de stat in picioare! In interiorul tramvaiului 41 mai ales...Dimineata si seara e macel X-(