Sunday, February 11, 2007

Pana in gat

Am vrut sa votez cu Adriean Videanu din doua motive.

1) Pentru a nu iesi primar Vanghelie
2) Pentru a mentine viu spiritul bucuresenilor care nu au acceptat niciodata un primar PSD-ist in orasul lor.

In cabina de vot insa mi-am dat seama ca nu stiu nimic despre Adriean si gandindu-ma la precedenta teapa Viorel Lis, in loc sa stampilez, am desenat pe buletinul de vot un falus.

Era o reactie sincera la adresa politicii vremii si am ras in timp ce desenam.

Acum nu mai rad. Falusul desenat pe buletinul de vot mi l-a inapoiat primarul cu varf si indesat, in fiecare zi a mandatului sau. Mi-a ajuns pana in gat.

1 comment:

Stefan Manea (fanel) said...

io n-am desenat pule pe buletin...da Videanu tot aia mi-a dat.
manca-l-ar 2 % si pe el si pe ala de l-a pus sa candideze, si pe partidu lor de dezmocrati.