Tuesday, March 27, 2007

Cum vă furăm noi liniştea, domnu' Adriean



Nu am mai vorbit de mult, domnule primar Videanu şi tare îmi pare rău că vin să vă deranjez acum cu nimicurile mele.

Mi-am adus aminte însă că aţi spus cu gura dumneavoastră, mai demult, că aveţi pregătiţi poliţişti în civil, gata să patruleze prin mijloacele de transport în comun şi să prindă hoţii de buzunare...


Unde sunt domnule?
Întreb şi eu că am avut azi o experienţă în tramvaiul 41.

Trecusem de Crângaşi şi aglomeraţia începuse să se facă simţită. Imaginaţi-vă scena.

Scena:

Din faţă venea cetăţeanul rrom care vinde lămpi de control şi leucoplast, din spate venea vânzătorul de ziare, din senin a venit lângă mine un puşti balaoacheş care a început să se insinueze strategic, din scaunul de lângă mine veneau privirile curioase ale unei adolescente, iar din căştile MP3 Playerului venea “Seven nation army”, de White Stripes.

Vânzătorul de ziare
: - Libertatea, ProSport, Evenimentul...


Cetăţeanul rrom: - Cine mai doreşte leucoplast, două bucăţi la 10.000...

Puştiul balaoacheş (în mintea lui): - Încă puţin şi îl fac pe fraier la buzunare...

Halaicu
(adică eu, tot în mintea mea): - Încă puţin şi se prinde fraierul că nu are ce să ia...


În buzunarul explorat de puştiul balaoacheş, un pachet de Orbit White Profesional cu o singură pastilă rămasă: - Ia-mă şi mestecă-mă, fraiere, azi am o dispoziţie de martir.


MP3 Player: - I’m gonna fight ‘em all, a seven nation army couldn’t hold me back...

Jack White (la chitară): - Si - Re – Si – La – Sol – Fa - Fa#...

Puştiul balaoacheş
(în mintea lui): - Uite aşa dispar meseriile tradiţionale din cauza unor chitroşi...


Adolescenta cu privire curioasă (în mintea ei, privind cum se freacă de mine puştiul balaoacheş): - O să scriu azi pe blog cum am văzut doi homosexuali în tramvai şi o să îi cer domnului primar Videanu CNP-urile lor care trebuie să se fi întregistrat pe validatoare...

Poliţişti în civil care ar trebui să pândească hoţi de buzunare în tramvaie (frecându-se în zona inghinală): - Băi ce mă doare...

Deci, repet, domnule primar Videanu, unde sunt poliţiştii ăia promişi?

Dar ştiţi ceva...

Am impresia că iar vă deranjez de pomană. De fapt nu mi-a furat nimic, nici măcar pastila aia de Orbit, pe care i-aş fi cedat-o cu plăcere.


Iertaţi-mă domnu’ Adriean că vă reamintesc de micile mele probleme banale, ştiu că aveţi atâtea altele pe cap. Eu vă admir, să ştiţi. Citeam zilele astea că în cei doi ani petrecţi la Primărie, aţi bătut recorduri...
Peste 20 de concedii şi deplasări.

Douăzeci!!!

Dumnezeule, cum rezistaţi!? Păi eu abia am un concediu pe an şi în ultimele zile nu ştiu cum să fac să ajung din nou la muncă.
Eu zic să vă mai luaţi o vacanţă, să vă reveniţi.

Concediu plăcut în continuare, domnu’ Adriean.


9 comments:

Anonymous said...

meriti aplauze pentru ce scrii. ar trebui sa te extinzi..se simte o nevoie acuta de a-ti extinde orizonturile si catre alti domni si doamne care inghit banul public si freaca menta..sau mai rau..prohabul..
tine-o tot asa!

Adinaaa said...

Feedback:

Mie mi se par incredibile povestile astea din 41. Am citit si restul blogului. M-am crapat de ras. :D

andrei manea said...

Nu stiu cum faci tu dar iar iti iei un link la mine in NIUSURI. Continua tot asa si o sa ma ai fan inrait !
Spor la trezit primarele adormit al Bucurestiului !
P.S. Da de primarii de sectoare, ai capitalei, ce parere ai Halaicule ?
Andrei... ;)

Halaicu said...

* Mersi, Andrei, creste moralul in noi cand ne mai lasi cate un comentariu... Cat priveste primarii de sectoare, am pentru ei acelasi respect admirativ ca si pentru domnu' Adriean si o sa il declar in scris cat de curand.

* Adinaaa, unde esti tu sa gestionezi situatiile mele de criza din tramvaiul 41?

Adinaaa said...

:)))))))))))))))) Conferinta aia a fost un experiment de PR. Nu mi-a placut.

andrei manea said...

Nea Halaicu atunci zi bre si ceva de ei, ca poate se trezesc macar astia, daca la nea Adriean nu mai e nici o sansa !
Andrei... ;)

andrei manea said...

Off-topic: Va aduceti aminte Iubesc Bucurestiul/Urasc Bucurestiul ? Ei bine a aparut Versiunea Reloaded !
P.S. Si spun din nou: DACA VA DERANJEAZA si considerati acest "off-topic" ca fiind SPAM, dati cu pietre la manea.andrei [at] gmail [dot] com si promit sa nu mai fac.
Andrei... ;)

andrei manea said...

NU vrei sa mai scrii ? Ei bine incercsa te pun io la treaba, cu o joaca (cred eu destul de isteata), sub forma de leapsa cu opt intrebari aici. Daca nu ai chef, nu raspunde ! Insa cred ca sunt destul de interesante intrebarile de acolo.
Andrei... ;)
KIP IN TACI

Anonymous said...

painfully true...am facut si eu cunostinta cu tramvaiul 41 saptamana trecuta...si tot sapt trecuta am ramas fara mp3-player. Coincidenta? Nu cred...le dedic piesa pe care o asculatam atunci (Ramones - Beat on the brat)