Thursday, April 12, 2007

Cine, ce, unde, când, cum şi de ce




Andrei, ne-ai nominalizat, ne-am conformat şi am intrat în "leapşa"...



De ce am bloguit sau de ce am început să bloguiesc ?

Eu, Halaicu, bloguiam deja pe modestul meu blog de pe yahoo 360 până într-o zi, când, abia scăpat cu viaţă din autobuzul 335, am ajuns la locul de muncă şi, în faţa celui care semnează pe blog cu numele “Antivideanu” am înjurat o oră în continuu primarul, RATB-ul, Bucureştiul, soarta şi viaţa mea amară.

Antivideanu mi-a propus să facem blogul „Antivideanu”, iar a doua zi, postam furios primul text de peste 7.000 de semne, în care povesteam cum se freacă penisurile cetăţenilor în noile autobuze Mercedes. (De altfel, multă lume ajunge pe blogul nostru dând căutare pe Google cu cuvântul „penisuri”).

De ce scriu în continuare ?

1) Pentru că lumea ne citeşte şi ne comentează, iar în ziua în care postez ceva trăiesc sentimentul că ziua aia nu a trecut degeaba.


2) Bucureştiul este în continuare un oraş al surprizelor neplăcute, iar domnul primar Adriean Videanu mai are doi ani de mandat.

3) Perverşii care ajung pe blogul nostru căutând “penisuri” pe Google, pot fi salvaţi moral şi responsabilizaţi social prin implicarea lor în problemele şi viaţa cetăţii...

De ce o să continui să scriu ?

Când primeşti comentarii de genul: “meriti aplauze pentru ce scrii”, “Continua tot asa si o sa ma ai fan inrait !” sau “ba esti demential:)))mor de ras cand citesc” cum poţi să te mai laşi?...

Cum bloguiesc ?


Întâi mi se întâmplă ceea ce citiţi de obicei pe blog. Încep să îmi imaginez cum aş putea descrie întâmplarea. Apoi ajung în faţa unui computer cu gândul să scriu.

După 5-6-7 ore în care mă joc, mă uit pe alte site-uri şi mai şi muncesc puţin, mă apuc de scris. De scris scriu repede şi cu multe greşeli de ortografie. Exagerez totul, dar mint foarte puţin.

Apoi stau mai mult să corectez şi să recitesc, decât am scris efectiv. Postez, revin şi iar corectez...


Cât bloguiesc ? Aş vrea să bloguiesc mai mult ?


Bloguiesc foarte puţin pentru că sunt un om al muncii, cu o facultate de terminat, cu prieteni care trag de mine, fără net acasă, ci doar la muncă, lucruri care cântăresc cam 1% în ceea ce priveşte raritatea postărilor mele, restul de 99 de procente constând în lene.

Aş vrea să postez zi de zi...


Când bloguiesc ?

În timpul zilei.

Pentru cine bloguiesc ?

Pentru colegii de blog, pentru mine, pentru cei 50 de vizitatori zilnici, pentru cititorul meu ideal şi pentru Adriean Videanu.


Unde bloguiesc ?

La locul de muncă pe care îl neglijez cu nesimţire.

Pentru ce bloguiesc ?

Pentru că îmi este foarte greu să tac.



2 comments:

cronicaru' said...

Precizare: 51 de vizitatori zilnic de curand
Ce mi-a placut cel mai mult? "Pentru ce bloguiesc ?
Pentru că îmi este foarte greu să tac"
:)))))
Cum ti se spunea tie?
:)))))
Tine-o tot asa! Si nu ma refer la rezultatele unui search pe google

Anonymous said...

foarte tari blogurile tale[p care le-am citit la recomandarea p care o face un prieten p blogul lui!!]