Cand penisul tau de barbat heterosexual se freaca de soldul altui barbat, ceva este complet in neregula, indiferent de circumstante.
Zeci de mii de penisuri de barbati heterosexuali se freaca insa zilnic de solduri, funduri, alte penisuri, de burice, de coapse, de sacose, si genti apartinand nu doar altor barbati, dar si ale unor femei, fie ele tinere, batrane, frumoase sau urate.
Circumstantele in care aceste lucruri se petrec fac orice fel de scuza inutila si orice fel de protest futil, desi absurdul si nefirescul situatiei este cat se poate de evident.
Este vorba, cum bineinteles ca banuiti, de calatoria in noile autobuze Mercedes, achizitionate si raspandite pe toate liniile de transport in comun prin amabilitatea primarului nostru, Adriean Videanu.
Aratoase, atata timp cat sunt privite din exterior, autobuzele de care vorbim, rezerva cateva surprize o data ce ai facut gesala de a te urca in ele.
Autobuzele Mercedes sunt aglomerate la fiecare ora, pentru ca in ele nu incap decat jumatate din oamenii care incap in alte autobuze. Cei care nu incap in primul autobuz, se vor sui in al doilea, care va fi si mai aglomerat. Astfel, daca pentru un autobuz de stil vechi, perioadele de maxima aglomerare durau cam doua ore, dimineata, dupa pranz si seara, perioada de maxima aglomerare in noile autobuze Mercedes dureaza cam patru ore dimineata, patru dupa pranz si patru seara. In total 12 ore, adica o zi intreaga.
Invariabil, cei ce folosesc autobuzele Mercedes vor intarzia, iar asta este un factor major de stres. Floare la ureche insa, in comparatie cu ceea ce trebuie fiecare sa indure in interiorul autobuzului.
Ce-i drept, aglomeratie in mijloacele de transport in comun bucurestene au fost de pe vremea olacului sau a tramvaiului cu cai, insa aglomeratia are si ea gradele ei de toleranta. Designul autobuzului Mercedes sparge barierele...
Luat de la un capat la altul, iata o radiografie a acestui vehicul creat intr-o si pentru o tara care nu cunoaste ingramadeala.
In spate de tot, avem trei scaune dispuse lateral, unul langa altul precum closetele dintr-o baie publica romana. Marele disconfort nu vine insa din frecarea soldului cu soldul de langa tine, ci din partea calatorilor care stau in picioare in fata ta. Daca autobuzul nu este aglomerat, calatorul sta da distanta de tine si totul e OK, insa cum in Mercedesurile noastre (ale lui) nu e cazul, calatorul presat de alti calatori se va sprijini de genunchii tai.
Putin mai in fata, urmeaza patru scaune, dispuse doua cate doua, unul in fata altuia, astfel incat sa poti admira fetele penionarilor din fata ta. Cum intre scaunele dispuse fata in fata este un spatiu destul de mare pentru confortul celui ce sta jos, in perioadele de maxima agromerare (12 ore pe zi) calatorul presat mai intra si in spatiul respectiv, astfel ca nu mai trebui sa te uiti la fata pensionarului ci la fundul sau prohabul calatorului care nu stie unde sa o mai apuce.
Urmeaza randurile de scaune dispuse lateral doua cate doua, de-o parte si de alta a autobuzului, care nu sunt la acelasi nivel cu podeaua, ci suite pe doua platforme situate cu 30 de centimetri mai sus. Acest lucru incomodeaza la urcare, mai ales daca vrei sa ajungi pe scaunul de la geam, insa mai ales la coborare, cand, daca uiti ca esti mai sus decat credeai, ai toate sansele sa iti rupi gatul.
Podeaua dintre cele doua randuri de scaune, care duce din spatele autobuzului, catre mijloc, are o inclinatie usoara care fiind mai subtila nu isi arata efectele decat dupa o perioada mai lunga de calatorie.
Practic, un picior de-al tau sta mai sus decat celalalt, iar dupa o jumatate de ora de mers este posibil sa schiopatezi.
Dar astea sunt detalii nesemnificative, fata de faptul ca podeaua dintre cele doua randuri de scaune nu are decat 40 sau 50 de centimetri latime. In conditii ideale, nimeni nu ar trebui sa stea in picioare acolo. In conditii realiste, doar un sir indian de persoane svelte poate incape acolo. In conditiile bucurestene vor sta de fiecare data cate doua persoane fund in fund, penis in fund, pubis in fund sau pubis in pubis, intr-un sir diform.
O alta problema in aceasta parte a autobuzului este ca daca te-ai nimerit la mijlocul sirului de persoane si vrei sa cobori, ceilalti trebuie sa coboare cu tine, pentru ca altfel ar trebui sa te strcori peste umerii si capele lor.
Mijlocul autobuzului este o veritabila si inselatoare capcana. Foarte spatios, acest loc este lipsit de orice fel de bara sau alt mijloc de a te tine in timpul mersului. Pentru asta trebuie sa ajungi la geam, unde este o bara laterala, iar deasupra, la 1,90 m inaltime, sunt spanzurate cateva inele de care sa te ti. A sta acolo este insa foarte riscant, pentru ca presiunea care va fi exercitata de clatorii care se suie prin usa de la mijloc poate strivi oasele mai fragile. Cei care nu au ajuns pana acolo se vor sprijini de alti calatori sau sau de pereti si usi. In timpul franelor bruste nu te poti baza decat pe echilibrul dobandit in celelate incercari de acest fel si nu poti spera decat sa fii undeva in mijlocul ingramadelii pentru ca ceilalti calatori sa amortizeze socul.
Alte capcane urmeaza in partea din fata a autobuzului. Aici scaunele sunt dispuse in mod similar cu cele din spate doar pe un rand, celalat fiind compus dintr-un singur sir de locuri. Acest lucru face ca spatiul dintre cele doua randuri este mai mare, (un metru, un metru si 15 centimetri). Comparata cu restul interiorului, aceasta parte a autobuzului creaza impresia falsa de spatiu generos, motiv pentru care calatorii care se suie la mijlocul si prin usa din fata a vehiculuilui sunt tentati sa se indrepte acolo.
Ceea ce calatorii nu realizeaza la timp, este ca ei sunt foarte multi. Chiar daca in statie numarul lor parea a fi unul decent, pentru ca in spate nu incap mai mult de 20 de persoane, numarul celor ce se inghesuiesc in fata este mult prea mare. Pentru ca in aceasta zona ai optiunea de tine atat de scaune, cat si de inelele de la barele de deasupra, pe langa frecarea penisurilor si a pubisurilor funduri si de alte penisuri si pubisuri mai intalnim si situatia frecarii sub-bratului de capul calatorului din fata.
Ca o sfidare pentru calatorii invariabil ingramaditi in fata este ultimul scaun din sirul celor de un singur loc, care este prea mare pentru o persoana, dar prea mic pentru doua. Cel ce va sta pe acel loc va lasa impresia ca se lafaie, in timp ce altii sunt striviti, ceea ce poate rezulta in blesteme, deochiuri si pizme ce nu pot decat sa dauneze.
Toate aceste chinuri vor creste exponential in momentul in care va veni vara, pentru ca autobuzele ultraperformante Mercedes nu sunt dotate cu aer conditionat. Ele ar fi putut fi, insa cum a spus si primarul nostru, Adriean Videanu, vara trecuta, "pentru o medie de 13 zile caniculare pe vara (adica cu temperaturi de peste 37 de grade Celsius n.n.) nu se justifica efortul financiar".
Autobuzul Mercedes este considerat, pana una-alta, un nou succes in fata bucurestenilor de primarul nostru, iar vechile, uratele, mirositoarele, poluantele, dar SPATIOASELE autobuze de pana acum vor fi inlocuite treptat cu cele noi.
Concediu placut, domnu' Adriean.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Intr-adevar, spatiul este mult prea mic. Ai uitat sa mentionezi de mijloacele de "validare" a calatoriei, adica cutiile alea portocalii - 3 la numar, dispuse "ingenios" la fiecare intrare.
Totusi, autobuzele sunt foarte bune. Sincer. Pentru Germania sau Austria, sunt foarte misto. Pentru romania, cred ca Iveco alea cu 4 usi la mijoc (sa se ingramadeasca mai bine lumea) sunt ideale. Sau alea galbene, veci, cu faruri rotunde.
De ce nu, ar mai fi o idee sa comande niste autobuze ca alea de aeroport, numai cu locuri in picioare, o hala cu bare de sustinere (eventual si soferul sa stea in picioare)
:)) Foarte bine scris/spus. Pe rutele mele, autobuzele alea nu sunt prea pline, probabil d-asta nu mi-am pus problema. Insa citeam ce ai scris si traiam momentul, mai ales treaba cu subratul cuiva in teasta mea. Poate ar trebui sa "lanseze" mai multe odata, nu unul la 20 de minute sau cum or veni...
cunosc atat de bine situatzia .. 133 8-| .. hm .. chiar daca esti langa bara te mai tzii darqu de ceva chiar daca simtzi ca esti in echilibru .. aproape in fiecare zi dai peste un sofer batut in cap .. unu' care merge prea repede si pune frane brushti si evident oamenii cad peste altzi oameni .. si indiferent de locul in care te afli in acest mercedes .. tot placere masochista se numeste .
Post a Comment